معجون تقویت قوای جنسی
معجون تقویت قوای جنسی(آقایان) Price range: 569,900 تومان through 799,000 تومان
بازگشت به محصولات

خرید و قیمت قاووت چهل گیاه کرمان

(دیدگاه کاربر 72)

Price range: 179,900 تومان through 649,900 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 1405/04/01
  • تقویت معده
  • مفید برای استخوان ها
  • رفع کم خونی
  • رفع بی حالی
  • تقویت قوای جنسی
  • رفع ضعف و خستگی
  • تقویت حافظه کودکان و بزرگسالان

برای افراد دیابتی قاووت یا قووتو چهل گیاه با شکر قهوه ای داریم

توضیحات

توضیحات

خرید قاووت چهل گیاه

خرید قوتو چهل گیاه بهترین انتخاب قووتو برای افرادی است که می خواهند یک قاووت کامل را تجربه کنند. انتخاب یک قوتو خوب برای افرادی که علاقه خاصی به این خوراکی مقوی و مفید دارند همیشه یک دغدغه است. از این رو ما در فروشگاه بوتیاس همیشه در صدد این هستیم تا از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تهیه ی قاووت استفاده کنیم تا خیال شما را از بابت یک انتخاب درست و تهیه یک محصول با کیفیت راحت کنیم. در نتیجه محصول نهایی ما همان چیزی است که شما همیشه در پی آن بوده اید.

خرید قاووت چهل گیاه برای اولین بار از فروشگاه ما شما را متقاعد می کند که برای دفعات بعد هم محصول مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید. ما در قاووت چهل گیاه یا قوتو چهل گیاه میزان استانداردی از شکر استفاده میکنیم و آن 10 الی 15درصد می باشد نه بیشتر.


🍃 فقط ۱۲٪ شکر در ترکیب این قوتو  استفاده کردیم

خرید قاووت چهل گیاه

خرید قوتو چهل گیاه خانگی

مدت: 0:52

قیمت قاووت چهل گیاه کرمان

قبل از خرید این نوع قاووت اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که قیمت قاووت چهل گیاه کرمان چند است. به جرعت می توانیم بگوییم که قیمت قاووت چهل گیاه فروشگاه بوتیاس در مقایسه با رقبا بهترین قیمت ممکن است. از آنجایی که ما از بهترین مواد اولیه برای تهیه این محصول استفاده میکنیم، قیمت بهتر و ارزانتری هم نسبت به سایر رقبا داریم و دلیل این موضوع هم این است که به سود کمتر راضی هستیم.

عوامل متعددی هم در تعیین قیمت قاووت چهل گیاه کرمان موثر است، ولی چون ما در خود کرمان هستیم و مواد اولیه را از همینجا تهیه میکنیم نسبت به سایر فروشندگان امکان بیشتری داریم تا قوتو را با قیمت ارزان، در عین کیفیت عالی ارائه دهیم.

 خرید اینترنتی قاووت چهل گیاه

یکی از دلایلی که خرید اینترنتی قاووت چهل گیاه را به مناسبترین انتخاب برای شما تبدیل می کند این است که در خرید از فروشگاه ها شما باید حضوری به مغازه بروید اما در خرید اینترنتی قاووت نیازی به این کار نیست و شما می توانید به صورت انلاین از فروشگاه معتبر محصول خود را بررسی کرده و قیمت قاووت را لحظه ای ببنید. در نهایت می توانید بدون دردسر و در کمترین زمان ممکن محصول خود را دم در خانه تحویل بگیرید.

یک از دلایل تهیه قاووت چهل گیاه از بوتیاس این است که ما در  قاووت چهل گیاه به هیچ عنوان از جو یا گندم یا ذرت استفاده نمی کنیم. برخلاف بعضی دوستان که برای حاشیه سود بیشتر 60 درصد از ترکیب قاووت را با آرد جو یا گندم درست می کنند.

خواص قاووت چهل گیاه+روش تهیه

مواد تشکیل دهنده قاووت چهل گیاه کرمان

خرید قاووت چهل گیاه کرمان

مغز گردومغز پستهمغز فندقآلالههل سبز
زعفران(مقدار کم)هل بادتخم کتانگل گاوزبانزنجبیل (مقدار مناسب)
بهارنارنجخشخاش برشتهرازیانهقلمفر(میخکبادام هندی
تخم گشنیزتخم آفتابگردانتاجریزی(روپاس)دارچینمرزنجوش
زنیانقهوه برشتهشاهدونهجدوارهل سبز
تخم گشنیزافتیمونبابونه شیرازیآلالهآویشن
انجیرخشکمغز بادام محلیموردانهشاهدانهفلفل سیاه(مقدار خیلی کم)
جوز هندیسیاهدانهجوتخم خرفههل رسمی

پادکست چهل گیاه

پادکست چهل گیاه

نحوه خرید قوتو چهل گیاه

مدت: 0:51
ترکیبات قاووت چهل گیاه

ترکیبات قاووت چهل گیاه کرمان

آیا این محصول مناسب افراد دیابتی است؟

قوتو کم‌شکر یا بدون شکر و با شکر قهوه ای هم موجود است،

طبع این محصول چیست؟

طبع گرم و خشک دارد، مناسب فصل‌های سرد.

خرید قاووت چهل گیاه

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

وزن 1000 گرم
وزن

,

,

تجربه خرید مشتریان

72 تجربه خرید مشتری برای خرید و قیمت قاووت چهل گیاه کرمان

  1. مصعود علیدادی

    تجربه‌ی اولم از خرید قاووت بود و خیلی راضی شدم. بسته‌بندی زیبا و بهداشتی بود. وقتی با خانواده خوردم همه تعریف کردن. امیدوارم همیشه کیفیت در همین حد بمونه

  2. حسین علوی

    قیمت محصول نسبت به کیفیتش منطقیه. ولی برای من که مصرف بالایی دارم، بهتره تخفیف‌های عمده‌ای بذارن. طعم قاووت خوب بود و اصلاً مصنوعی به نظر نمی‌رسید.

  3. فاطمه اسدیار

    تجربه خوبی بود، ولی من انتظار داشتم ترکیب قوتو چهل گیاه کمی شیرین‌تر باشه. الان بیشتر طعم گیاهان غالب بود. برای کسانی که طعم طبیعی دوست دارن عالیه، ولی من کمی عسل اضافه کردم

  4. محمد صانعی

    در وعده عصرونه با شیر امتحان کردم، خیلی دلچسب شد. بدنم کمتر خسته میشه. تنها ایرادی که می‌گیرم، طراحی ساده بسته‌بندی‌ست؛ می‌تونه جذاب‌تر بشه.

  5. عفت شریفی

    وقتی رسید، بسته‌بندی سالم بود اما کاش تاریخ تولید و انقضا واضح‌تر درج می‌شد. از نظر طعم و بو عالی بود، ولی من انتظار داشتم کمی شیرین‌تر باشه. البته این بستگی به ذائقه داره.یک ستاره کم دادم چون تاریخ نزدید رو بسته ها

  6. بتول ایزدی

    آیا قوتو چهل گیاه برای خانم‌های باردار هم مناسبه؟ طبعش گرمه یا معتدله؟

  7. ناهید امامی

    من تو دیجی‌کالا قوتو گرفتم.همش آرد گندم و شکر بود.ولی از این سایت سفارش دادم.طعم واقعی قوتو رو میده.برکت روز افزون به کارتون

  8. طیبه مولائی

    بسته‌بندی قوتو هم زیباست هم قابل نگهداری، ممنون از ارسال به موقع

  9. معظمه مولایی

    بسته بندی زیپ دار فرستادن.اگر داخل ظروف پلاستیکی یا فلزی بفرستید بهتره

  10. سمیرا سلطانی

    خرید سومم رو انجام دادم.دو دفعه قبل خوب بود.امیدوارم ایندفه هم همان کیفیت باشه.

  11. رستم پور

    همیشه دنبال یه محصول سالم و طبیعی بودم، قوتو چهل گیاه دقیقاً همون چیزیه که می‌خواستم.

  12. زهرا موحدی

    برا اولین بار سفارش قوتو چهل گیاه دادمهمراه گردو.فعلا دارم مصرف میکنم.تا اینجا خوب بوده.پشتیبانی سایت هم قبل از خرید با حوصله راهنمایی کردن.

  13. عباسی زاده مهدی

    طعم، کیفیت، بسته‌بندی و قیمت، همه‌چیز توی قوتو چهل گیاه بوتیاس عالیه.خداوند برکت بهتون

  14. fereshtealizadeh

    من گیاه‌خوارم و قوتو چهل گیاه یکی از منابع انرژی منه، خیلی خوبه.

  15. مریم بابایی

    امروز بدستم رسید عطر قوتو فوقلعاده س

  16. ثریا محمدی

    من تو بوشهر زندگی می‌کنم، هوا گرمه. قاووت هم طبعش گرمه. اگه زیاد بخورم اذیتم نمی‌کنه؟ شما پیشنهادی برای مصرف قاووت تو مناطق گرمسیری دارید؟

  17. قیصری

    بسته‌بندی قشنگ و محکم رسید، قوتوش هم خوبه

  18. حدیث عباسی

    به نظرم قوتو از قهوه بهتره، چون طبیعی و مقویه بدون عوارض.در ضمن بسته من تو پست اصفهان مونده با پیگیری مکرر مدیر سایت به دستم رسید.از ایشان تشکر میکنم.قوتو تازه بود کیفیتش هم خوبه.

  19. سپیده علیپور

    من خریدم خیلی خوشمزه بود، قوتو واقعاً انرژی میده، فقط ای کاش مثل قدیم یه اشانتیون کوچیک هم میذاشتین تو بسته، آدم دلگرم میشه.

  20. دریابیگی

    یه سوال داشتم، قوتو چهل گیاه چند نوع گیاه داخلشه؟ میشه دقیق‌تر بگین؟

  21. ملیحه غفاری

    دفعه اولم بود امتحان می‌کردم، مشتری دائمی شدم.بسته بندی بر هدیه هم بزارید

  22. عمار اسلامی

    این قوتو واقعاً تقویتیه، مخصوصاً واسه کسایی که زیاد کار می‌کنن یا ورزشکارن.

  23. حمیده ضیائی

    طعمش خوبه.به نظرتون میشه قوتو رو با ماست هم خورد؟ کسی امتحان کرده؟

  24. اکرم فرهادی

    من مزاجم سرده، قوتو چهل گیاه خیلی کمک کرده به تعادل بدنم، واقعاً تأثیرشو حس کردم.خدا به کسب و کارتون رونق بدهد

  25. فائزه امیری نسب

    من نوزدهم ماه سفارش دادم.امروز به دستم رسید.بابت تاخیر انتقاد دارم.ولی از حق نگذریم کیفیت قوتو خوبه.دستتون درد نکنه.پیشنهاد می‌کنم قوطی فلزی هم برای بسته‌بندی قوتو بذارین، قشنگ‌تره.

  26. فرشته مولایی

    کیفیت قوتو خوب و قابل قبوله.

  27. فاطمه مرتضوی

    برای بچه‌هام به عنوان مکمل استفاده می‌کنم، چون طبیعیه خیالم راحته

  28. فهیمه نووری

    از نظر من قوتو چهل گیاه یه سوغاتی خوب از کرمانه

  29. محمد سلاجقه

    قوتو یه طعم نوستالژیکه برای من، مخصوصاً چهل گیاهش.دستتون درد نکنه خوب بود

  30. بهمن ایزدی

    قوتو چهل گیاه با شیر داغ واقعاً خوشمزه‌ست، پیشنهاد می‌کنم امتحانش کنین

  31. بهرامی

    طعم قوتو چهل گیاه فوق‌العاده‌ست. یه طعم خاص و اصیل کرمانی. نه زیادی شیرینه، نه تلخ. هر چی از طبیعی بودنش بگم کم گفتم.

  32. مجید بستانی

    قوتو چهل گیاه رو واسه مامانم خریدم چون می‌گفت انرژی نداره. الان هر روز مصرف می‌کنه و خودش می‌گه سبک‌تر و سرحال‌تر شده.

  33. محمد سیستانی

    اگه دنبال یه چیز طبیعی و انرژی‌زا می‌گردی، همین قاووته. من سر کار می‌خورم، اصلاً خستگی نمی‌گیرم. سفارش دادم دو روزه رسید. بسته‌بندیش خیلی شیک بود، انگار از داروخانه خریده بودم! دمتون گرم 💪☕

  34. معین ف

    برای تقویت قوای جنسی و انرژی بیشتر استفاده کردم. تاثیرش رو کمی احساس کردم؛ انرژی بیشتری داشتم اما اثر جادویی انتظار نداشتم! بسته‌بندی خوب بود، ارسال سریع بود، ولی قیمتش نسبت به مقدار کم کمی بالا بود. در کل رضایت دارم اما جای بهتر شدن هم هست

  35. امید ضیا

    من این قاووت رو برای کاهش خستگی و کم‌خونی شروع کردم. ترکیبات مثل مغز بادام، پسته وهل توش قوی هستن و احتمالاً به خونسازی کمک می‌کنه. پس از چند روز با نوشیدن در چای گرم، احساس آرامش و کاهش خستگی داشتم. با اینکه طبعش گرم هست،ولی کنترل شده مصرف کردم و راضی هستم

  36. سمیه دهقانی

    من چند بار از جاهای مختلف قاووت خریدم ولی بعضیاش بو می‌داد یا کپک زده بود. شما چطوری نگهداریشو پیشنهاد می‌دین؟ چون من معمولاً می‌ذارم تو کابینت، ولی نم‌ می‌کشه.

  37. محدثه

    من به خاطر کم‌خونی اینو گرفتم، الان چند روزه دارم استفاده می‌کنم، سرگیجه‌م کمتر شده. اصلاً آدم جون می‌گیره باهاش.

  38. majid eskandri

    من اول شک داشتم از اینترنت بخرم، ولی این یکی واقعاً حرف نداشت. عطرش پیچید تو خونه، مزه‌شم عالی. معلومه تازه‌س. من که پشیمون نشدم

  39. فرزانه محمودی

    من این قاووتو از همینجا سفارش دادم، یه هفته‌ست دارم می‌خورم، واقعاً انرژی‌مو زیاد کرده. حتی بچه‌م که همیشه بی‌حال بود صبحا، الان سرحاله. قیمتش نسبت به مغازه‌های بیرون واقعاً به‌صرفه‌تره. بسته‌بندیشم خیلی تمیز بود

  40. شیما حقانی

    خوب بود و تازه .بسته بندی محکم و خوب بود

  41. محمد یاوری

    ترکیبات پودر چهل گیاه واقعا عالیه.ممنون بابت محصولات خوب شما. تازه و عالی.فقط یه نقد دارم.من سه تا یک کیلو سفارش دادم.و شما سه کیلو را در یک بسته بندی و یکجا فرستادید.در صورتی که میخاستیم جداگانه باشد.حتما قبل از ارسال از مشتری سوال کنید و طبق نظر مشتری بسته بندی کنید.

    • محسن اسماعیلی

      سپاس از شما آقای یاوری.کاش موقع ثبت سفارش تو قسمت یادداشت ها قید میکردید..انشالله در خرید های بعد حتما سوال میشه.

  42. سمانه جعفری پور

    بنده زمان دانشجویی با قوتو کرمان آشنا شدم و از آن زمان بخاطر خواص قووتو که زیاد هم هست.نتوانستم دل بکنم.و شده یکی از خوراکی های محبوب خانواده.دفعه چندم هست که از این سایت سفارش میدم و راضی هستم خدا رو شکر.میزان نرمی و شیرینیش هم عالیه.ای کاش قوتو پرس شده هم موجود کنند.

    • محسن اسماعیلی

      تشکر از شما بابت اعتماد و خرید.قوتو پرس شده را نمیشه از طریق پست یا تیپاکس فرستاد.

  43. مرجان رستم پور

    از عید نوروز تا حالا سه بار ازتون قاووت چهل گیاه و قاووت گل گاوزبان خرید کردم. و همیشه تازه بوده .دست شما درد نکنه.

  44. مجید خوئینی ها

    آقا هرچند نگهبان مجتمع ما در تحویل بسته شما به ما حدودی کوتاهی کرده اما بلاخره با تاخیر 5روزه محصول شمارو روئت کردیم و واقعا عالی بود وهمچنین بسته بندیتون بیست بیست بود خدا قوت جناب اسماعیلی

  45. علی قلیزاده

    مرسی خوب بود

  46. فاطمه تیموری

    راضی هستم

  47. فرهاد کاکاوند

    طعم لذیذی داشت

  48. مریم امین‌زاده

    زود به دستم رسید و کیفیت هم خیلی خوب بود .کم شکر و طعم خوب.

  49. مجید محمدی

    خوب و با کیفیت.دست شما درد نکنه

  50. فرزانه قادری

    هم قاووت عالی بود همه پسته ها تازه و خندان بودن .انشالله مشتری همیشگی باشیم

نوشتن تجربه خرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,